pátek 2. října 2009

Začínáme



Tady zatím ještě netuším, co mě čeká, protože jsem někde mezi Ruzyní a Schipholem.. cesta to byla krátká, ale o to příjemnější, rozhodně v porovnání s tou z Amsterdamu do Ósaky - na sedadle mezi salarimany se člověk moc nevyspí. Vlastně jakobych se už na letišti octla v Japonsku, z Evropy byly tak akorát letušky, a to ještě jen polovina :) Dokonce i některá hlášení byla jenom v japonštině a o tom, pro koho bylo sestavováno menu ani nemluvě :)











Tahle letadla vypadala jako rodinka na výletě..



Každopádně teď už jsem ubytovaná v Kanazawě, v jejich "International House" a dá se říci, že se i pomalu zabydluju :)
Dneska s námi oběhali úřady - musím říct, že se tu o nás fakt skvěle starají, člověk si připadá málem jako ve školce. Uvidíme, jak dlouho jim to vydrží :)
Cestou z registrace na úřadě jsme se hromadně vydali objevovat místní supermarket, takže už mi zbývá opatřit si jen asi milion věcí k žití. S omezenou znalostí znaků to jde fakt dost pomalu, ale aspoň mám konečně motivaci :)

Žádné komentáře:

Okomentovat