čtvrtek 15. října 2009

Ya know what's funny about Japan? Those little differences.. XP

Tak například tu na ulici nepotkáte koš. Jedině u automatu, ale do toho zas nevyhodíte žvýkačku, protože tam patří jen plechovky a pet lahve. S odpadem tu totiž není žádná legrace, i když deset různých kategorií zní možná jako vtip. Místní se tím ovšem řídí, a to i v případě, že už mají značně upito :) No jak často něco takového na párty uvidíte? Co však rozhodně neuvidíte jsou, přes absenci veřejných košů, odpadky povalující se kolem.

Kvůli nenadálé změně v rozvrhu jsem měla na poličce najednou zbytečnou nepoužitou učebnici a jiná se mi naopak nedostávala. Obě jsou k dostání v univerzitním obchodu, takže jsem je chtěla vyměnit, jenže ejhle, mám účtenky od všeho možného, jen tuhle prostě ne.. Řekla jsem si, že to aspoň zkusím - vysvětlila jsem v obchodě situaci, oni se mě na účtenku sice zeptali, ale na to, že ji nemám, jen kývli hlavou a dokonce mi proplatili cenový rozdíl. No zkuste tohle někdy v knihkupectví.. Veselé je, že se změna v rozvrhu nakonec přeci jen dá obejít, nicméně pokoušet štěstí podruhé už myslím nebudu :)

A abych se vrátila k nadpisu, tak nevím, jestli v McDonaldu čepují pivo, každopádně ale mají "quarter pound with cheese", ačkoli jinak spořádaně používají metrický systém a stupně celsia :)

2 komentáře:

  1. tý jo! tak takový knihkupectví bych si nechala líbit:) a až se za tebou stavim, tak muíme bezpodmínečně stavit v MC:) měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  2. No hlavne zajdi do MOS Burger...original japanese burger...pak uz do McD ani nepachnes :)

    OdpovědětVymazat